JenniferGlad

tjaaaaa

Kategori: Allmänt

Tjaaaaaa!
 
Idag har jag, hmmm..
vrf alltid idag har jag..
iaf, så idag har jag varit på skolan, började kvart över 11, skönt. sen så hade jag matte, slutade rätt så tidigt, åkte ner på stan med Frida, fixade lite och så sen hämtade pappa mig, åkte hem och åt sen så gick jag ut. Kom nyss hem och ska snart gå och lägga mig, tidigt ellerhur?!?! men jag måste känner jag, har ont i nacken och ryggen efter övningarna jag fick av sjukgymnasten. Igår så var det ju fotboll, Sverige-Tyskland, wow vilken match! kollade tills Tyskland gjorde 4-0 då stängde jag av tv:n och gick ner och la mig, kollade facebook lite fort i mobil, precis som jag bruka göra, och närkte då att min baby(Zlatan) hade gjort mål, så jag kollade aftonbladet och såg då att det stod 4-3 så då sprang jag upp för att få ses de sista minutrarna, och tack o lov för det. Vilken match dom gjorde, eller aa iaf sista halvlek. Slutade som sakt 4-4 efter att Elm gjorde sista målet. Det blev att ganska så långt inlägg men eftersom att jag inte har bloggat så mycket nu så gör det inget, måste ju ta igen det jag missat ;) 
 
Men nu väntar sängen, så måste draaaa!
 
bloggar imorgon när jag är på skolan, pusspuss (L)
 
btw, lite bilder på mig baraaa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: