JenniferGlad

plugga&städa

Kategori: Allmänt

hejhej bloggen!
idag så har jag varit på skolan jag började 1, hua vad skönt det var. Somnade sent i inatt, stängde av datan vid tio i tre sen så vaknade jag flera gånger till morgon för Frida ringde mig typ 12 gånger. Efter att jag vaknade så gick jag ut på promenad med Kenza och träffade Anja, vi gick hem till mig jag gjorde mig i ordning sen gick vi ner till Malin. Tod sedan bussen till skolan sen så satt vi där till typ kvart över 3 sen så åkte jag hem med pappa. Ikväll så ska jag plugga och städa sen ska jag ut o träffa Anja och fixa lite grejjer. Men nu ska jag äta så bloggar kanske sen!
 
puss
 
lite bilder från helgen och veckan
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sjukt nice blogg!
    Och snygg äru oxå! <3

    2012-10-04 | 17:37:41

Kommentera inlägget här: