JenniferGlad

dag 3

Kategori: Allmänt

Hej alla!

glömde dag 3 igår, oppss sorry.
iaf, orkade inte ;)
sitter hemma hos AnjaS nu och ska sova här, har precis tagit hål i örat, eller aa anja gjorde det! :D
imorgon är jag ledig så blir nog hos anja hela dagen om inte så går vi upp till skolan ett tag och pluggar där istället.

Men då tar jag dag 3 nu istället :D

Dag 3- Mina närmaste vänner

Mina närmaste vänner Sazan Jalal, Matilda Sund, Anja Olofsson, Malin Vainio, Emma Olsén och Anja Sundqvist. Jag skulle inte klara mig utan dom helt jävla ärligt!

jag älskar er! <3


                                        Anja S

                                     Emma O


                                           Malin V

                                     Matilda S

                                       Anja O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: