JenniferGlad

Söndag! :(:(

Kategori: Allmänt

Hej alla! Funderar på att göra en sånhära dag 1, dag 2 osv där jag ska berätta om något !

Dag 1: Mig själv

Dag 2: Min Familj

Dag 3: Mina närmaste vänner

Dag 4: Mitt bästa sommar minne

Dag 5: Mitt värsta sommar minne

Dag 6: Det pinsamaste som har hänt mig



Börjar så här sedan får jag ser om jag gör fler! :D

Kan ju berätta vad jag gjorde igår, satt och lollade på en as dålig skräckfiklm med Sazan, Anja, Matilda, Malin och Emma. Sedan så gick vi ut en stund och vidare till malin sedan när sazan och anja gick hem, satt i malins garage och snackade sen gick emma hem och jag malin och matilda gick och såg på film men sen åkte matilda hem och jag somnade. Vaknade vid halv två imorse och då hade malin redan varit uppe sedan tio i tolv tror jag att hon sa. Jag gjorde frukost sen så gick vi ut och träffade emma sen kom anja och då gick vi till malin och såg filmen Nakna Pistolen, as skön film! Gick sedan hem och åt och nu funderar jag på om jag ska se på fotboll på tv:n eller gå ut och spela fotboll, får se hur det blir. Men nu ska Mamma och Elin låna min data för dom ska kolla på hundar :)

JAG BÖRJAR IMORGON MED DAG GREJEN PUSS PÅ ER ALLA ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: