JenniferGlad

hoppsan

Kategori: Allmänt

Hejj alla!

glömde nämna vad hag gjort idag, det kanske inte är så intressant men ändå!

Kom försent typ en och en halv timme idag... Trodde jag började tio men jag började tydligen kvart i 9, så jag och malin kom till klassrummet typ tio över och då var inte läraren där så då gick vi runt och letade efter henne tillslut hittade vi henne. Sen så gick vi på lunch och världensbästa Matilda kom till skolan, vi gick till matlusth sen så hade vi matte åkte hem efter det och nu ska jag snart gå ut och träffa Anja. Men nu måste jag göra mig i ordning så bloggar jag kanske en bild sen på hur jag ser ut men bara kanske.. ;) om inte så bloggar jag när jag kommer hem

pussss



                                            Bild från skolan igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: